2015. július 28., kedd

Olcsó hús nem híg lével - 1050 Adventure teszt


A 2. évad DVD menüjéhez - katt ide -

A Blog legelejére ugráshoz - katt ide - 





Olcsó hús nem híg lével - 1050 Adventure teszt



Asszem ez lesz a legrövidebb motor tesztem ebben a blogban, de kihagyni se akartam, mert ez tényleg egy fasza járgány.
Öregszem és ezzel exponenciálisan lustulok is, mert ha tavaly ilyenkor július végén lett volna olyan, hogy valamelyik tartósteszt motort még nem vezettem, szerintem a kukoricaföld szélén felnégyelem magam és megvárom hogy széthordjanak a rókák :-P 
...most meg.... 
Na mindegy.

A lényeg, hogy a tavalyi emlékeim az 1190-es nagytesójáról bár nem voltak rosszak, de túl jók sem, úgyhogy a 1050-es kulcsával sem szaladtam sikongatva a parkolóba a copfomat lóbálva :-P
...merthogy nincs... :-P
Félreértés ne essék tényleg fasza motorok ezek is, csak nekem túl nagy, magas, nehéz, stb. 
Persze van kolléga, aki ezekkel is driftelve érkezik reggelente a cég elé, de - ki gondolná - az nem én vagyok :-P A 1050-estől se vártam mást, csak azt a megfontolt mozdony beütésű gyorsulást, amivel a redősnyakú telefonboltos bácsik büntetnek az X5 5.0d-vel, mikor 10 perc után húzódsz csak ki előlük a belső sávból a malteros Wartburg-gal.

Ehhez képest a 1050 meglepően fürge. 
Kereshetnék most áttétel meg nyomatékadatokat, de akit érdekel az úgyis megtalálja, viszont nem csak a szubjektív véleményem, hanem tényleg sokaktól hallottam, hogy kevesebbet vártak tőle, és eddig mindenkit meglepett. A súlyát is jóval kevesebbnek érezni mint a nagytesóét, kanyarban is, a futóműve bár állítólag olcsóbbik fajta, de még így is jobb mint az 1000-es Tuonomé, kellően feszes, viszont a szar utat meg se érzed rajta.

A fék meg ABS-szel együtt ténylegesen megmentette az életem, mikor Doblo-s Jürgen 2m-rel a zebra előtt mégis úgy döntött hogy átengedi a drótvázas mamit a nyikorgó zsúrkocsiával, én meg habzó szájjal ugyan de meg tudtam állni mögötte.

Egy szó mint száz, tényleg jó motor ez még akkor is ha 6 kilóval olcsóbb mint a 1190 - de ebből a spórolásból egy fillért nem érzel. Jó, az más kérdés hogy még így is 4,5 milla, ami nem kevés, de ha sokat túrázol és nyugat európaiként nem 15 éves import félholtakkal motorozol, akkor ezzel tényleg jól jársz. A 400km-es hatótávról nem is beszélve.

Persze ettől engem még ugyanúgy zavar a magas súlypont és fura hogy kamionos módban átlátok a standard Punto-k teteje felett, de ez tényleg csak ízlés kérdése.
A Super Duke nekem még mindig 100x jobban bejön, de az egy használt 3-as BMW árával többe is kerül, és az azért még itt is kurva sok pénz...

Akit meg még több részlet érdekelne, olvassa el a hangvételben és stílusban a bloghoz passzoló "rendes" tesztet itt: http://totalbike.hu/tesztek/2015/05/17/teszt_ktm_1050_adventure/


Viszont hogy némi kép is kerüljön a bejegyzésbe, majd´2 év után végre rászántam magam, hogy ha már ingyen az üzemanyag, akkor megnézzem végre a Salzburg-i Casino-t


...bent ugye nem voltam, mert műanyag motoros cucc még nincs vasalt gallérral, kívül viszont egy rakás ....(virág) az egész.
Ennyi.
Egy fizikatanár által faragott szökőkút egy szoborral


...egyszínű virágok a rend kedvéért


..meg egy korrektül karbantartott pályaudvar épület azt csókolom


Nem rossz, de az autópályáról tényleg csak akkor hajts le itt, ha az Europarkba mennél sajtburgerért és/vagy vizelni, mert onnan csak 3 perc, parkolással együtt... :-P
Viszont legalább ingyenes. 
...annyit meg megér.




vissza a 2. évad DVD menüjéhez




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése